درباره ما

شرکت فنی و مهندسی پویشگران فناوری قزوین با هدف توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال 1383 تاسیس گردید. این شرکت با سابقه درخشان در ارائه خدمات انفورماتیک به سازمانهای دولتی و غیر دولتی,دانشگاهها و شرکت ها توانسته است سرویس دهی سریع مطمئن همراه با پشتیبانی و خدمات فنی را ارائه نماید. مشاوره، طراحی و راه اندازی شبکه، امنیت شبکه، اینترنت و ارتباطات مخابراتی چهار رکن اصلی فعالیت این شرکت در سالهای اخیر بوده که در این زمینه توانسته است با شرکتها و ادارات متعدد قراردادهایی را داشته باشد. سازمانها و شرکتهایی که در این زمینه از این شرکت سرویس دریافت نموده اند بشرح ذیل می باشد

محصولات
یکپارچه سازی شبکه های مخابراتی و ارتباطی مبتنی بر VOIP

امروزه استفاده ازمراکز تماس جزو مرسوم‏ترین امکانات اداری قرار گرفته است و سیستمی شناخته شده می‏باشد. با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات گسترده در انواع تجهیزات، این سیستم‏ها نیز از این امر مستثنی نبوده و با تغییر ساختار در بستر VOIP مورد استفاده قرار می‏گیرند که از لحاظ کیفیت، امنیت و امکانات قابل مقایسه با سیستم‏های قدیمی نمی‏باشند. با توجه به اینکه هر سازمان دارای سیستم شبکه کامپیوتری می‏باشد، اجرای VOIP از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه است و نیاز به کابل کشی مجدد نخواهد داشت.

اعلام کدهای هوشمند بیمارستانی

رشد روز افزون صنایع ارتباطی و انفورماتیکی، هر روز دنیا را با انقلابی جدید مواجه می‏کند. انقلاب فن‏آوری اطلاعات و ارتباطات در کلیه بخش‏های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، و امنیتی کشورها تاثیراتی قابل قبول بر جای گذاشته است و اطلاع‏رسانی و سرعت ارسال درخواست‏ها، تبدیل به یک عامل مهم اجرای درست و با دقت فرایندهای اجرایی در سازمان‏ها، با ماموریت‏های مختلف شده است.یکی از مهمترین حوزه‏های کاربرد فن آوری اطلاعات، حوزه‏ی بهداشت و درمان می‏باشد. بیمارستان‏ها و مراکز درمانی، با توجه به نیاز مبرم به انجام درخواست‏ها و اطلاع رسانی‏های حیاتی، که تاثیر فراوانی در فرایند بهبود درمانی دارند، نیز جزو یکی از استفاده کنندگان سیستم‏های هشدار و پیجینگ می‏باشند.

نوبت دهی هوشمند بیمارستانی

پذیرش یکی از بخش‏های مهم بیمارستان است. زیرا در این واحد اولین تماس بیمار و همراهان با بیمارستان برقرار می‏گردد و ارزیابی و تفکر در خصوص بیمارستان در همان لحظه شکل می‏پذیرد. روابط خوب و رضایت‏مندی می‏تواند در روند درمان و تعامل پزشک و بیمارستان، با بیمار تاثیر مثبت داشته باشد. زمان انتظار طولانی مانع از ارائه خدمات مطلوب، اتلاف وقت و عدم رضایت آنها گردیده، بنابراین رضایت بیمار از زمان انتظار نقش بسزایی در فرایند تضمین کیفیت و مدیریت کیفیت ایفا می‏کند. فرایند رضایت‏مندی و ارایه خدمات بهتر با بهره‏گیری از سیستم نوبت‏دهی ممکن می‏گردد. که علاوه بر موارد ذکر شده قابلیت مدیریت دریافت انواع گزارشات را به مدیریت بیمارستان یا مرکز درمانی می‏دهد.

درباره پویشگران

شرکت فنی و مهندسی پویشگران فناوری قزوین با هدف توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال 1383 تاسیس گردید. این شرکت با سابقه درخشان در ارائه خدمات انفورماتیک به سازمانهای دولتی و غیر دولتی,دانشگاهها و شرکت ها توانسته است سرویس دهی سریع مطمئن همراه با پشتیبانی و خدمات فنی را ارائه نماید

اطلاعات
خدمات مشتریان
درگاه پرداخت